ბანერი – (ინტ.) banner სარეკლამო ხასიათის ტექსტური ბლოკი ან გამოსახულება, რომელიც შეიცავს ჰიპერმითითებას ვებ – გვერდზე, სადაც დაწვრილებითა არის მოთხრობილი რაიმე სახის მომსახურებისა ან პროდუქციის შესახებ. ბანერებს განალაგებენ სხვადასხვა ინტერნეტ – რესურსებში მყიდველთა მოზიდვის, ან რეკლამირებული პროდუქციის (მომსახურების) დაწინაურებისა და იმიჯის გაუმჯობესების მიზნით. სხვადასხვა ადგილზე განთავსებული ბანერების რაოდენობა, მნიშვნელოვნად განსაზღვრავს ინტერნეტ – კვანძის პოპულარობას. მაგალითად, ინტერნეტ – ქსელში „ქართული ფარმაევტული საიტის“ http://gps.iatp.org.ge – (იხ.). 80 000 – მდე ბანერია განთავსებული, რაც ხელს უწყობს მის პოპულარობას. ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net
…
….
…..
შიდა ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP- იურიდიული მომსახურებები
გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით; 2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი
……