რელევანტობა (შესაფერისობა) – (ინტ.) relevance ზოგადად: მიღებული შედეგის სასურველ შედეგთან შესაფერისობის ზომა. საძიებო სისტემის ტერმინებში – ძიების შედეგების შესაბამისობა მოთხოვნაში დასმულ ამოცანასთან. პორტალის ან ვებ – საიტის შემთხვევაში – ანონსირებული შინაარსის შესაფერისობა საკუთრივ შინაარსთან. ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net
…
….
….
იურიდიული ენციკლოპედია www.gen.ge-ზე
შიდა ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP- იურიდიული მომსახურებები
გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით; 2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი
……