საკადრო დაგეგმვა ორგანიზაციაში

საკადრო დაგეგმვა ორგანიზაციაში – პერსონალის მართვის სისტემის შემადგენელი ნაწილი, რომელიც გულისხმობს მის სტრუქტურაში ცვლილებების თვალყურის დევნებას, ასევე პერსონალთან მუშაობის ელემენტებს, რომლის მიზანია – უზრუნველყოს ადამიანთა სამუშაო ადგილებით დაკმაყოფილება დროის საჭირო მომენტში, საჭირო რაოდენობითა და მათი შესაძლებლობების, მიდრეკილებებისა და წარმოების მოთხოვნილებათა  შესაბამისად.    ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო  ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net

….

….

იურიდიული ენციკლოპედია www.gen.ge-ზე

შიდა  ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP-  იურიდიული მომსახურებები

გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით;  2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი

……