საკადრო დაგეგმვა ორგანიზაციაში – პერსონალის მართვის სისტემის შემადგენელი ნაწილი, რომელიც გულისხმობს მის სტრუქტურაში ცვლილებების თვალყურის დევნებას, ასევე პერსონალთან მუშაობის ელემენტებს, რომლის მიზანია – უზრუნველყოს ადამიანთა სამუშაო ადგილებით დაკმაყოფილება დროის საჭირო მომენტში, საჭირო რაოდენობითა და მათი შესაძლებლობების, მიდრეკილებებისა და წარმოების მოთხოვნილებათა შესაბამისად. ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net
…
….
….
იურიდიული ენციკლოპედია www.gen.ge-ზე
შიდა ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP- იურიდიული მომსახურებები
გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით; 2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი
……