ინვესტორთა ძიება / საინვესტიციო წინადადებების და პროექტების მომზადება 577 27 27 41
ინვესტორთა ძიება საინვესტიციო წინადადების მომზადებით იწყება
საინვესტიციო წინადადება არის მოკლე ტექსტი , პრეზენტაცია, რომელიც შექმნილია იმისთვის, რომ დააინტერესოს ინვესტორი, გააცნოს მას პროექტი და დაარწმუნოს,
რომ ინვესტორი ამ პროექტში მონაწილეობით შეძლებს ფულის შოვნას.
საინვესტიციო წინადადებას ასევე უწოდებენ პიტჩ-დეკს. პიტჩ-დეკმა უნდა დაარწმუნოს ინვესტორი, ჩადოს ფული თქვენს პროექტში .
საინვესტიციო პრეზენტაცია მომზადებული უნდა იყოს პროფესიულად, მყარი და უტყუარი ინფორმაციით. არ შეიძლება არასწორი ინფორმაციის მიწოდება – ამას უცებ
გამოავლენს პოტენციური ინვესტორი.
რას გთავაზობთ ჩვენ
ჩვენ გთავაზობთ :
1. საინვესტიციო პრეზენტაციის კონტენტის მომზადებას და თუ საჭიროა სლაიდ-შოუს ფორმატში ჩაწერასაც .
დამაჯერებელი საინვესტიციო წინადადების შექმნა არის ხელოვნება, რომელიც მოითხოვს ბიზნესის ზუსტ გაგებას, ანალიტიკურ უნარებს და იდეების კარგად გადმოცემის , ლაკონურად წერის უნარს.
2. ტექსტის განთავსებას სპეციალიზებულ საიტებზე, რომლებსაც სტუმრობენ ინვესტორები – იმდენი ხნით, ვიდრე თქვენთვის სასურველ ინვესტორს არ იპოვით.
რა შედეგს უნდა ელოდეთ ?
❖ ჩვენ თქვენს წინადადებას მივაწვდით ყველა პოტენციურ ინვესტორს . ამისათვის არსებობს სპეციალური საინფორმაციო სისტემები. ისინი ცხადია ფასიანია და განთავსების მასშტაბი , ხარჯის შემცირების მიზნით, მოითხოვს გულდასმით ანალიზს.
❖ მოინახება თუ არა ინვესტორი ბევრს ფაქტორზეა დამოკიდებული. უპირველეს ყოვლისა- თქვენს საინვესტიციო შეთავაზებაზე (წინადადებაზე) – მან უნდა დააინტერესოს ინვესტორი. ჩვენ ცხადია ვერ ავიღებთ პასუხისმგებლობას, რომ ინვესტორი აუცილებლად მოიძებნება, მაგრამ … საინტერესო შეთავაზებას ადრე თუ გვიან, ყოველთვის ეპოვება ინვესტორი.
როგორ უნდა მოიქცეთ თუ ჩვენი სერვისებით გსურთ სარგებლობა ?
❖ ჩატში , ან ვაიბერზე/ ვოცაპზე 577 27 27 41 მოკლედ უნდა მოგვწეროთ
—– რისთვის ეძებთ ინვესტორს
—– თქვენ რა გაქვთ ? და რა ღირებულებისაა და ა.შ.
—– რა თანხას თხოვთ ინვესტორს?
—– რა გარანტიებს აძლევთ ინვესტორს
❖ იქვე მოგწერთ თქვენს შემთხვევაში რისი შემოთავაზება შეგვიძლია და რა ეღირება ჩვენი მომსახურება
რისგან შედგება საინვესტიციო წინადადება ?
ყოველი საინვესტიციო წინადადება უნიკალურია და უნდა იყოს მორგებული ბიზნესის სპეციფიკურ საჭიროებებსა და მიზნებზე. კარგად შემუშავებული საინვესტიციო წინადადება შეიძლება იყოს კარგი ინსტრუმენტი ფინანსური მიზნების მისაღწევად და პროექტის წარმატებული განვითარებისთვის.
პიტჩ დეკის შექმნა არის შემოქმედებითი პროცესი, რომელიც მოითხოვს ანალიტიკურ აზროვნებას და თქვენი იდეებისა და გეგმების ნათლად გადმოცემის უნარს.
სლაიდები უნდა შეიცავდეს მხოლოდ მნიშვნელოვან ინფორმაციას, და წარმოდგენილი უნდა იყოს ხელმისაწვდომი ფორმით.
საინვესტიციო წინადადების (პრეზენტაციის) მომზადებისას, აუცილებელია შემდეგი ეტაპების გავლა :
1. განსაზღვრეთ პრეზენტაციის მიზანი და აუდიტორია
1.1. განსაზღვრეთ საინვესტიციო მიზნები .
რისთვის გჭირდება ინვესტიცია ?
რა სახის ? მაგ: წილობრივი, სესხი და ა.შ.
ეს დაგეხმარებათ ზუსტად განსაზღვროთ , თუ რა ინფორმაცია შეიტანოთ თქვენს პრეზენტაციაში და რა ფორმატი აირჩიოთ.
1.2 განსაზღვრეთ პოტენციურ ინვესტორთა ჯგუფები
გაარკვიეთ ინვესტორთა რომელი ჯგუფი შეიძლება იყოს დაინტერესებული თქვენი ბიზნესით და რა მიზნებს მისდევს ისინი.
ეს რთული თემაა. მხოლოდ ზედაპირული მაგალითი მოგვყავს. მაგალითად, ინსტიტუციონალური ინვესტორები, როგორც წესი, უპირატესობას ანიჭებენ პროექტებს მაღალი შემოსავლით და სტაბილური ფულადი ნაკადებით. პირიქით, კერძო ინვესტორებს აინტერესებთ მაღალი ზრდის პოტენციალის მქონე პროექტები და საწარმოს წილის მიღების შესაძლებლობები.
2. მოკლე მიმოხილვა
დაიწყეთ თქვენი პრეზენტაცია (საინვესტიციო წინადადება) პროექტის ან ბიზნესის მოკლე მიმოხილვით. აღწერეთ მისი არსი და მიზნები. ამ მიმოხილვამ უნდა დააინტერესოს მკითხველი და წაახალისოს, გაეცნოს დამატებითი ინფორმაცია.
ინტერესის გასაჩენად დაწერეთ მოკლედ და დამაჯერებლად. გადმოეცით გადასაჭრელი პრობლემის ან პროდუქტის ინოვაციისა და აქტუალობის შესახებ. ახსენით, როგორ შეიძლება მოიტანოს თქვენმა პროექტმა საინვესტიციო მოგება და სარგებელი ინვესტორებისთვის.
3. ბიზნეს მოდელი
გადმოეცით თქვენი ბიზნეს მოდელის დეტალური აღწერა. ეს მისცემს ინვესტორებს უკეთ გააცნობიერონ, თუ როგორ მუშაობს თქვენი კომპანია და როგორ აკეთებს ფულს.
დეტალურად აღწერეთ შემოთავაზებული პროდუქტები ან მომსახურება, მათი მახასიათებლები და უპირატესობები კონკურენტებთან შედარებით. მიუთითეთ რა ხდის თქვენს პროდუქტს ან მომსახურებას უნიკალურს ბაზარზე. არ დაგავიწყდეთ წარმოადგინოთ მაჩვენებლები საწარმოს ეკონომიკიდან – ხარჯები და პროექტისგან მოსალოდნელი მოგება.
4. პროექტის ეკონომიკა და პროგნოზი
ჩართეთ საინვესტიციო წინადადებაში ფინანსური მოდელი შემოსავლის, ხარჯების, მოგების და ფულადი სახსრების ნაკადების წინასწარ პროგნოზით რამდენიმე წლის განმავლობაში. ეს დაეხმარება ინვესტორებს შეაფასონ ინვესტიციის უკუგების პოტენციალი.
გრძელვადიანი პროგნოზის მიწოდება ინვესტორის თვალში ზრდის ინვესტორთა ნდობას პროექტის მიმართ.
5. რისკები და მათი შემცირების ღონისძიებები
დაადგინეთ პროექტის ძირითადი რისკები, რამაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს მის წარმატებულ განხორციელებაზე ან მომგებიანობაზე. რისკები შეიძლება მოიცავდეს ვალუტის რყევებს, კანონმდებლობის ცვლილებებს, ტექნიკურ პრობლემებს, კონკურენციას და ა.შ.
დარწმუნდით, რომ ჩამოწერეთ კონკრეტული ზომები, რომლებიც იქნება მიღებული რისკების შესამცირებლად ან მართვისთვის. ეს შეიძლება იყოს საინვესტიციო დაზღვევა , საგანგებო გეგმების შემუშავება და სხვა ღონისძიებები. ეს ინფორმაცია ინვესტორებს მისცემს იმის გაგებას, თუ როგორ უპასუხებთ შესაძლო პრობლემებსა და გამოწვევებს.
6. პროექტის გუნდი
უამბეთ გუნდის ძირითად წევრებზე, მათ გამოცდილებასა და კვალიფიკაციაზე. ჩამოაყალიბეთ მათი როლები პროექტში და როგორ შეუწყობს ხელს მათი კომპეტენციები პროექტის წარმატებულ განხორციელებას.ყურადღება მიაქციეთ თითოეული თანამშრომლის მიღწევებს, მათ მონაწილეობას წინა ამოცანებში და მათ გამოცდილებაზე. კომპეტენტური და გამოცდილი პროექტის გუნდი გაზრდის ინვესტორების ნდობას თქვენი წინადადების წარმატებისადმი.
7. კონტაქტები და მოწოდებები მოქმედებისკენ
მიაწოდეთ სრული საკონტაქტო ინფორმაცია, მათ შორის ელფოსტა, ტელეფონის ნომრები და ოფისისა და საიტის მისამართი. ეს საშუალებას მისცემს ინვესტორებს დაგიკავშირდნენ და მიიღონ დამატებითი ინფორმაცია.
გარდა ამისა, შესთავაზეთ ინვესტორებს კონკრეტული ნაბიჯების გადადგმა. მაგალითად, მოიწვიე ისინი შეხვედრაზე, რათა განიხილონ პროექტის დეტალები, შესთავაზონ დამატებითი მასალების მიწოდება ან უპასუხონ ნებისმიერ შეკითხვას. მოქმედებისკენ მოწოდება უნდა იყოს ნათელი და მოტივირებული. ეს შეინარჩუნებს პოტენციური ინვესტორების ინტერესს და გააუმჯობესებს მათთან ურთიერთობას.
8. დიზაინი და გაფორმება
პოტენციურ ინვესტორებს შორის ნდობის გასამყარებლად, გააკეთეთ თქვენი პრეზენტაცია კორპორატიულ სტილში და შეიტანეთ მხოლოდ მათთვის მნიშვნელოვანი ინფორმაცია.
ყოველი საინვესტიციო წინადადება უნიკალურია და უნდა იყოს მორგებული ბიზნესის სპეციფიკურ საჭიროებებსა და მიზნებზე. კარგად შემუშავებული საინვესტიციო წინადადება შეიძლება იყოს კარგი ინსტრუმენტი ფინანსური მიზნების მისაღწევად და პროექტის წარმატებული განვითარებისთვის.
პიტჩ დეკის შექმნა არის შემოქმედებითი პროცესი, რომელიც მოითხოვს ანალიტიკურ აზროვნებას და თქვენი იდეებისა და გეგმების ნათლად გადმოცემის უნარს.
ჰეშტეგები:
✔ ჰეშტეგები:
#ინვესტორთაძიება ,#საინვესტიციოპრეზენტაცია , #საინვესტიციოპრეზენტაციისმომზადება , #სლაიდშოუსმომზადება , #წინადადებებისგანთავსებასაინვესტიციოსაიტებზე , #პიტჩდეკი, #საინვესტიციოპროექტისმომზადება , #საინვესტიციოპროექტები , #საინვესტიციოსაიტები , #საინვესტიციოჩატი , #ინვესტიციებისძიება , #საინვესტიციოწინადადებებისმომზადება , #საინვესტიციოწინადადება , #საინვესტიციოწინადადებისმომზადება , #რისგანშედგებასაინვესტიციოწინადადება?#რისგანშედგებასაინვესტიციოპრეზენტაცია?
#საინვესტიციოსლაიდებისმომზადება , #საინვესტიციოწინადადებებისმომზადება , #საინვესტიციოშეთავაზებებისმომზადება , #საინვესტიციოპროექტებისმომზადება , #საინვესტიციოწინადადებებისგანთავსებასაინვესტიციოსაიტებზე , #ინვესტორთაძიება,#ინვესტორთაძებნა , #ინვესტორებისმოძიება , #ინვესტორებისძიება , #ინვესტორებისძებნა
6 comments on “ინვესტორთა ძიება / საინვესტიციო წინადადებების და პროექტების მომზადება”