Winemaking

საიტი https://www.gen.ge/winemaking/ შექმნილია ქართველი მეღვინეების ხელშესაწყობად შემდეგ სფეროებში:

♦ კონსალტინგური მომსახურებები მეღვინეობასთან დაკავშირებულ საწარმოთა მენეჯმენტთან, მარკეტინგთან და რეკლამასთან      დაკავშირებულ საკითხებზე;
♦ მარკეტინგული და ტექნოლოგიური ინოვაციები მეღვინეობაში;
♦ მეღვინეობის სფეროში ბიზნეს გეგმების მომზადება;
♦ ინფორმაციები მსოფლიოს ქვეყნების მეღვინეობის შესახებ, საექსპორტო ბაზრების კვლევა;
♦ მეღვინეობის ობიექტების IT-მომსახურება

სერვისები ქართველი მეღვინეებისათვის

საინფორმაციო-საკონსულტაციო მომსახურებები

  1. საინვესტიციო, საგრანტო, შეღავათიანი კრედიტების ბიზნეს გეგმების მომზადება 
  2. საინფორმაციო თანხლება მეღვინეობის დიდი ობიექტების ინვესტირების, გრანტირების, დაკრეტიდებისა და ყიდვა-გაყიდვის დროს
  3. საინფორმაციო თანხლება ღვინის ექსპორტის დროს 

ქართული ღვინის საერთაშორისო კატალოგებში შეტანა

  1. ღვინის საერთაშორისო აპლიკაციებში და კატალოგებში შეტანა

It-სერვისები

  1. საიმიჯო საიტების მომზადება და ინტეგრირება ინტერნეტში
  2.  მარნისა და ვენახის სოციალური ქსელების მომზადება/ინტეგრირება
  3. მარნების და ვენახების საიმიჯო ფეის-გვერდების შექმნა და სოც.ქსელების მართვა
  4. სპეციალური სერვისები მინი  მარნებისა და ვენახებისათვის  (საიმიჯო ვებ-საიტი, სავიზიტო საიტი ფეისბუქზე , სავიზიტო საიტი ინსტაგრამზე, სავიზიტო საიტი ტვიტერზე , ულიმიტო განცხადებების სივრცე)
  5. მარნებს, რომლებსაც აქვთ ფეის-გვერდები ვთავაზობთ იშვიათ მომსახურებას – გვერდის გამდიდრებას გუგლის ჰეშტეგებით.

საინფორმაციო მომსახურება  ინტერნეტით

  1. უცხოეთში ღვინის და ალკოჰოლიანი სასმელების  დეგუსტაციების, კონკურსების, ფესტივალების, ბაზრობების საინფორმაციო თანხლება 
  2.  ღვინის ფესტივალებისა და სხვა ღონისძიებების საინფორმაციო თანხლება ინტერნეტი
  3. ქართული მეღვინეობის 800-მდე ჯგუფი და პეიჯი

მეღვინეობა მსოფლიოს ქვეყნებში და ქართული ღვინის საექსპორტო ნიშები, ტერმინოლოგია

  1. არჩილ შენგელიას განმარტებითი ლექსიკონი (მარკეტინგი, მენეჯმენტი, დაგეგმვა)
  2. ღვინის საერთაშორისო ბაზარი
  3. მეღვინეობა ამერიკაში
  4.  ევროპის ქვეყნების მეღვინეობა
  5.  ბრიქსის ქვეყნების მეღვინეობა
  6. სხვა ქვეყნების მეღვინეობა
  7. მეღვინეობის მარკეტინგი და მენეჯმენტი . ლიტერატურის სია

მეღვინეობის მარკეტინგული და ტექნოლოგიური ტრენდები, მიმართულებები

  1. ღვინის ტურიზმი
  2. მეღვინეობის დამხმარე მასალების წარმოება და რეალიზაცია
  3. თანამედროვე ტექნოლოგიები და ტენდენციები ღვინის მრეწველობის განვითარებაში
  4. ღვინომასალების ექსპორტი – საბაზრო ნიშა საქართველოსათვის
  5. იზაბელაზე უარის თქმა ნაჩქარევია. არჩილ შენგელია
  6. კოფერმენტაცია საბაზრო ნიშის პოვნის მეთოდი
  7. მცენარეთა კოფერმენტაცია ძალებს იკრებს
  8. მეღვინეობის თანამედროვე ტრენდები
  9. ტრენდი – შაქრისა და ალკოჰოლის დაბალი შემცველობა
  10. ტრენდი – ელექტრონული კომერციის როლი ძლიერდება
  11. ტრენდი – ჰიბრიდული და ექსპერიმენტული ღვინოები
  12. უალკოჰოლო ღვინოები
  13.  საკოლექციო (მცირეტირაჟიანი) ქართული ღვინოების წარმოება და ექსპორტი 
  14. ენოთერაპიის პერსპექტივები
  15. მეღვინეთა კოოპერატივების შექმნა
  16. ქვევრის ღვინო, როგორც ბრენდი