მეღვინეობა ჩინეთში
თუკი ღვინოს ჩინეთში ყიდით ან აპირებთ – უცილებელია თქვენი ღვინო ჩინურ აპლიკაციებში შეიტანოთ. ჩინეთში ღვინის მესამედი ონლაინ იყიდება. ჩინეთში 710 მილიონი ონლაინ მყიდველია.
ეს ტენდენცია განპირობებულია ტექნოლოგიურად განათლებული ათასწლეულის თაობის მოსვლით და მოსალოდნელია, რომ ეს ტენდენცია გაიზრდება.
ღვინის მომხმარებელს ჩინეთში ღვინის შეძენა შეუძლია სულ რამდენიმე წამში.
ჩინეთში 710 მილიონი ონლაინ მყიდველია, საიდანაც 707 მილიონი მობილურით მყიდველია, CNNIC-ის თანახმად, სადაც ონლაინ შოპინგის ზრდა დაჩქარდა პანდემიის გამო.
ჩინეთის ყველაზე პოპულარულ სოციალურ მედია აპლიკაციას, WeChat -ს, რომელიც შემუშავებულია ტექნიკური გიგანტის Tencent-ის მიერ, ახლა ყოველთვიურად 1,15 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს (ჩინეთში 1,4 მილიარდი მოსახლეობისგან). Sina Weibo-ს, Facebook-ის მსგავსად, ყოველთვიურად 400 მილიონზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს. Bytedance, სათაო კომპანია, რომელიც ფლობს TikTok-ს (ან Douyin ჩინურად), ჰყავს დაახლოებით 800 მილიონი მომხმარებელი მთელს მსოფლიოში. მის კონკურენტ Kuaishou-ს, სხვა ვიდეო ნაკადის აპლიკაციას, ყოველთვიურად 400 მილიონი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს.
ეს უზარმაზარი ჩინურენოვანი სოციალური მედიის ქსელი არსებითად ჩართულია ჩინეთის წამყვან ელექტრონული კომერციის პლატფორმებში – Alibaba-ს საკუთრებაში არსებული Tmall.com, Tencent-ის საკუთრებაში არსებული JD.com და Pinduoduo. ეს სამი პლატფორმა ერთად შეადგენს ჩინეთის ელექტრონული კომერციის მთელი ბაზრის დაახლოებით 90%-ს. ქვეყნის ელექტრონული კომერციის უზარმაზარმა ბაზარმა ასევე შექმნა უნიკალური და ეფექტური გაყიდვების არხი – პირდაპირი ტრანსლაცია. Alibaba არის უმსხვილესი ონლაინ საცალო ვაჭრობა ქვეყანაში და JD.com დომინირებს პირდაპირი სტრიმინგის ბაზარზე.
როგორ გავყიდოთ ღვინო ჩინეთში
თუკი ღვინოს ჩინეთში ყიდით აუცილებელია თქვენი ღვინო ჩინურ აპლიკაციებში შეიტანოთ.
საერთო ჯამში, ჩინეთში 70-მდე ღვინის იმპორტიორია, რომელთა წლიური შემოსავალი 5 მილიარდ აშშ დოლარზე მეტია.
ღვინის წამყვანი იმპორტიორები ჩინეთში
- ASC Fine Wines
- COFCO Wine and Wine International
- Changyu Pioneer Wine Company
- Torres China
- Summergate Wine and Spirits
- 1919 Wine and Spirits
- Moet Hennessy Diageo
- EMW Wines
რეგიონალური იმპორტიორები ჩინეთში
ჩინეთის ზომები და მასშტაბები უზარმაზარია. გასაგებია, რომ ქვეყანაში არსებობენ ღვინის რეგიონული იმპორტიორები, რომლებიც უფრო მეტად არიან ორიენტირებული ადგილობრივ და რეგიონულ ბაზრებზე.
Beijing Ao Bi An (北京奥比安贸易有限公司) დისტრიბუციას ახდენს აღმოსავლეთ ჩინეთში.
Fujian Feng Lian (福建丰联贸易有限公司) სამხრეთ ჩინეთში მოიცავს ფუჯიანის და შანხაის მდიდარი ბაზრების დიდ ნაწილს.
✻ არსებობენ სპეციალიზებული ღვინის იმპორტიორები, რომლებიც ორიენტირებულია კონკრეტული ქვეყნების ღვინოებზე. გარდა ამისა, ჩნდებიან ახალგაზრდა იმპორტიორები, როგორიცაა Bruto, რომელიც სპეციალიზირებულია ორგანულ და ნატურალურ ღვინოებზე.
✻ იმპორტიორების გარდა, ქვეყანაში ღვინის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი სადისტრიბუციო არხია სუპერმარკეტები. Yonghui, Walmart, Vanguard და Hema Superstores (საკუთრებაში არსებული Alibaba კონგლომერატი) ღვინოებს საშუალოდ 5 დოლარად ან მეტ ბოთლში ყიდიან.
✻ ელექტრონული კომერცია თანდათან უფრო მნიშვნელოვან როლს თამაშობს ღვინის გაყიდვების ხელშეწყობაში. რამდენიმე წლის წინ ინტერნეტით ყველა ღვინის მხოლოდ 5-6% იყიდებოდა, დღეს კი ეს მაჩვენებელი 30%-მდე გაიზარდა.