მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი . ლიტერატურის სია

მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი . ლიტერატურის სია .
თუკი გაქვთ ამ სფეროებში პუბლიკაცია, ჩაწერეთ კომენტარებში და ჩვენ შევიტანთ ერთიან სიაში წინამდებარე გვერდზე .

  1. ნინო საჩალელი. „ღვინის ტურიზმის განვითარების მნიშვნელობა და გამოწვევები . „https://gruni.edu.ge/uploads/files/akademiuri_macne/2020/37_%E1%83%A1%E1%83%90%E1%83%A9%E1%83%90%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%9A%E1%83%98.pdf.
  2. ქართული ქვევრის ღვინის ბრენდის განვითარების მოდელირება და მისი პოტენციალი ევროპულ ბაზარზე . რუსუდან ბერიაშვილი . სადოქტორო დისერტაციის ავტორეფერატი. შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი. თბილისი, 2020
  3. საქართველოს ეკოტურიზმის ასოციაცია. ღვინის რუკები. Available at: https://gnta.ge/ge/publication/ღვინის-რუკები/
  4. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2019). ღვინის გზამკვლევი 57 გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტი Available at: https://gnta.ge/ge/publication/ღვინის-გზის-გზამკვლევი/
  5. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. საქართველოს ტურიზმის სტრატეგია Available at: https://gnta.ge/wp-content/uploads/2015/01/საქართველოს-ტურიზმის-სტრატეგია.pdf
  6. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2018). საერთაშორისო ვიზიტორების კვლევა. Available at: https://gnta.ge/ge/ სტატისტიკა/
  7. საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2019). საერთაშორისო ვიზიტორების კვლევა. Available at: https://gnta.ge/ge/ სტატისტიკა/
  8. ქობლიანიძე, თ., ჯაყელი, კ,. მჭედლიშვილი, ნ. (2016). ღვინო და ღვინის ტურიზმი, როგორც ტერიტორიის ბრენდინგის უმნიშვნელოვანესი კომპონენტი. ბათუმის საზღვაო აკადემიის მე-2 საერთ. კონფერ. მასალები: “Innovation Challenges of the Maritime Industry: Maritime transport, Engineering, Technology, logistics, Tourism”, ბათუმი, 5-6 სექტ. 2016.
  9. ღვინის გზა. Available at: https://gnta.ge/ge/ღვინის-გზა/
  10. ღვინის ეროვნული სააგენტო. Available at: http://georgianwine.gov.ge/Ge/Files/Downl./5104
  11. Bruwer, J., & Alant, K. (2009). The hedonic nature of wine tourism consumption: An experiential International Journal of Wine Business Research, 21(3), 235–257.
  12. Bruwer, J., & Lesschaeve, I. (2012). Wine tourists’ destination region brand image perception and antecedents: Conceptualization of a winescape framework. Journal of Travel & Tourism Marketing, 29(7), 611-628. Available at: https://www.researchgate.net/publication/256049344
  13. Montella, M. M. (2017). Wine tourism and sustainability: A review. Sustainability, 9(1), 113. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/9/1/113/pdfMontella, M. M. (2017). Wine tourism and sustainability: A review. Sustainability, 9(1), 113. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/9/1/113/pdf
  14. Trišić, I., Štetić, S., Privitera, D., & Nedelcu, A. (2019). Wine Routes in Vojvodina Province, Northern Serbia: A Tool for Sustainable Tourism Development. Sustainability, 12(1), 1-14. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/1/82/htm
  15. Wine Tourism as an Approach to Sustainable Rural Development. (2019). Available at: https://holidayfootprint.com/holiday-footprint/wine-tourism-as-an-approach-to-sustainable-ruraldevelopment/.

 

2 comments on “მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი . ლიტერატურის სია”

  1. Backlink Growth პასუხი

    Comments sent to over 500K valid websites. Just like we reached out to you, want a message like this for your website to increase visitors and backlinks? Offering high-quality backlinks to boost SEO and organic traffic: 1k Organic Traffic Backlinks starting from $10. Customized messages and keywords tailored to your needs. Contact us to boost your site’s performance! If you would like to exclude your website from our database, simply send an email to info@seosearchoptimizationpro.com.”

Leave A Reply

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *