მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი . ლიტერატურის სია .
თუკი გაქვთ ამ სფეროებში პუბლიკაცია, ჩაწერეთ კომენტარებში და ჩვენ შევიტანთ ერთიან სიაში წინამდებარე გვერდზე .
- ნინო საჩალელი. „ღვინის ტურიზმის განვითარების მნიშვნელობა და გამოწვევები . „https://gruni.edu.ge/uploads/files/akademiuri_macne/2020/37_%E1%83%A1%E1%83%90%E1%83%A9%E1%83%90%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%9A%E1%83%98.pdf.
- ქართული ქვევრის ღვინის ბრენდის განვითარების მოდელირება და მისი პოტენციალი ევროპულ ბაზარზე . რუსუდან ბერიაშვილი . სადოქტორო დისერტაციის ავტორეფერატი. შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი. თბილისი, 2020
- საქართველოს ეკოტურიზმის ასოციაცია. ღვინის რუკები. Available at: https://gnta.ge/ge/publication/ღვინის-რუკები/
- საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2019). ღვინის გზამკვლევი 57 გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტი Available at: https://gnta.ge/ge/publication/ღვინის-გზის-გზამკვლევი/
- საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. საქართველოს ტურიზმის სტრატეგია Available at: https://gnta.ge/wp-content/uploads/2015/01/საქართველოს-ტურიზმის-სტრატეგია.pdf
- საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2018). საერთაშორისო ვიზიტორების კვლევა. Available at: https://gnta.ge/ge/ სტატისტიკა/
- საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია. (2019). საერთაშორისო ვიზიტორების კვლევა. Available at: https://gnta.ge/ge/ სტატისტიკა/
- ქობლიანიძე, თ., ჯაყელი, კ,. მჭედლიშვილი, ნ. (2016). ღვინო და ღვინის ტურიზმი, როგორც ტერიტორიის ბრენდინგის უმნიშვნელოვანესი კომპონენტი. ბათუმის საზღვაო აკადემიის მე-2 საერთ. კონფერ. მასალები: “Innovation Challenges of the Maritime Industry: Maritime transport, Engineering, Technology, logistics, Tourism”, ბათუმი, 5-6 სექტ. 2016.
- ღვინის გზა. Available at: https://gnta.ge/ge/ღვინის-გზა/
- ღვინის ეროვნული სააგენტო. Available at: http://georgianwine.gov.ge/Ge/Files/Downl./5104
- Bruwer, J., & Alant, K. (2009). The hedonic nature of wine tourism consumption: An experiential International Journal of Wine Business Research, 21(3), 235–257.
- Bruwer, J., & Lesschaeve, I. (2012). Wine tourists’ destination region brand image perception and antecedents: Conceptualization of a winescape framework. Journal of Travel & Tourism Marketing, 29(7), 611-628. Available at: https://www.researchgate.net/publication/256049344
- Montella, M. M. (2017). Wine tourism and sustainability: A review. Sustainability, 9(1), 113. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/9/1/113/pdfMontella, M. M. (2017). Wine tourism and sustainability: A review. Sustainability, 9(1), 113. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/9/1/113/pdf
- Trišić, I., Štetić, S., Privitera, D., & Nedelcu, A. (2019). Wine Routes in Vojvodina Province, Northern Serbia: A Tool for Sustainable Tourism Development. Sustainability, 12(1), 1-14. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/1/82/htm
- Wine Tourism as an Approach to Sustainable Rural Development. (2019). Available at: https://holidayfootprint.com/holiday-footprint/wine-tourism-as-an-approach-to-sustainable-ruraldevelopment/.
2 comments on “მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი . ლიტერატურის სია”