ქვევრის ღვინო, როგორც ბრენდი
საქართველომ საერთაშორისო ბაზარზე გზის გასაკვალავად, უნდა ეძებოს ნიშები.
მთავარი ამგვარი ნიშა, ჯერჯერობით არის „ ქვევრი, ქვევრის ღვინო“. ქვევრის
ბრენდირება თავის დროზე იყო ქართული ღვინის მესვეურთა სწორი გადაწყვეტილება. ამ ბრენდისათვის დიდი სამუშაოებიც ჩატარდა და მიმდინარეობს.
საინტერესოა აქტივობები, რომლებსაც ან ბრენდინგის ქვეშ ატარებენ კონკრეტული ღვინის საწარმოები.
ერთ-ერთი ამგვარი საწარმოს აქტივობები აღწერილია ნაშრომში „ქართული ქვევრის ღვინის ბრენდის განვითარების მოდელირება და მისი პოტენციალი ევროპულ ბაზარზე„ . რუსუდან ბერიაშვილი . სადოქტორო დისერტაციის ავტორეფერატი. შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი. თბილისი, 2020
გადასვლა >> https://www.gen.ge/winemaking/