ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს ბიზნეს გეგმების მომზადება 577 235 400

ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს ბიზნეს გეგმების მომზადება 577 235 400

ჩვენ გთავაზობთ ციფრული მარკეტინგის ბიზნეს გეგმის დამუშავებასა და 3000-ზზე მეტ ქართულ ბლოგს , საიტს , ვებ-გვერდსა და ფეის-ჯგუფებს დასახული პროექტის წარმატებული სტარტისათვის . 577 235 400
ციფრული მარკეტინგის ფირმებს ამ სტატიში შეუძლიათ განათავსონ თავიანთი ბექლინკები 

დღეს ციფრული მარკეტინგი არა მხოლოდ აგროვებს ზუსტ და ობიექტურ ინფორმაციას სამიზნე აუდიტორიის შესახებ, არამედ მონიტორინგს უწევს ბრენდის ან პროდუქტის პოპულარიზაციის რეალურ შედეგებს.
ჩვენთან თანამშრომლობა ხელს შეგიწყობთ შექმნათ რეალურად მუშა , წარმატებული ციფრული მარკეტინგის სააგენტო.
ჩვენ გთავაზობთ ციფრული მარკეტინგის ბიზნეს გეგმის დამუშავებასა და 3000-ზზე მეტ ქართულ ბლოგს , საიტს , ვებ-გვერდსა და ფეის-ჯგუფებს დასახული პროექტის წარმატებული სტარტისათვის.

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგის აქტუალობა და მნიშვნელობა ბიზნესისთვის

დღეს თითოეული ადამიანი მრავალ ციფრულ მოწყობილობას ( გაჯეტს ) იყენებს , უპირველეს ყოვლისა , ესენია სმარტფონები, მაგრამ ასევე იყენებენ  ტაბლეტებს, ჭკვიანი საათებს, სამაჯურებს, ჭკვიან დინამიკებს, სმარტ ტელევიზორს და ა.შ.
ციფრული მარკეტინგი ამ გაჯეტების საშუალებით კლიენტების მოზიდვასა და შენარჩუნებას ციფრულ გარემოში . ამ სტატიაში შეგიძლიათ გაიგოთ მეტი ამ პროფესიის ფუნქციონალურობისა და ამოცანების შესახებ.

ციფრული მარკეტინგის აქტუალობა  და მნიშვნელობა ბიზნესისთვის

ციფრული მარკეტინგის როლი სწრაფად იზრდება. ამის რამდენიმე მიზეზი არსებობს:

  1. ინტერნეტში არის ნებისმიერი ბიზნესის სამიზნე აუდიტორია
  2. ციფრულ გარემოში აშკარაა მარკეტინგული აქტივობის შედეგები. სხვადასხვა ანალიტიკური ინსტრუმენტი იძლევა დეტალურ მონაცემებს მონიტორინგისთვის. თქვენ შეგიძლიათ სწრაფად შეიტანოთ ცვლილებები, რათა უფრო ზუსტი გახადოთ თქვენი მარკეტინგული აქტივობები
  3. ციფრული მარკეტინგი ხსნის ახალ შესაძლებლობებს ბიზნესის განვითარებისთვის. პატარა კომპანიასაც კი შეუძლია თავისი პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაცია და გაყიდვები მთელ მსოფლიოში.
  4. უფრო ეფექტური ხდება ბიუჯეტის ხარჯები , იზრდება მარგი ქმედების კოეფიციენტი.
  5. ციფრული მარკეტინგი აყალიბებს ინტერაქციას მომხმარებლებთან შუამავლების გარეშე. და კომუნიკაციების ინტერაქტიული ბუნება საშუალებას გაძლევთ შეაგროვოთ ღირებული ინფორმაცია მომხმარებლის ქცევისა და პრეფერენციების შესახებ.

ციფრული პოპულარიზაცია ნამდვილად გახდა ახალი ევოლუციური ეტაპი. დაშვებებსა და ინტუიციაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები, რომლებიც ადრე ნორმა იყო მარკეტინგში, შეიცვალა მონაცემებით ორიენტირებული აქტივობებით. ეს მოითხოვს ახალ კომპეტენციებს და უნარებს ამ სფეროში მომუშავე სპეციალისტებისგან.

ციფრული მარკეტინგის  საფუძვლები

მომხმარებელთა დიდი მასა, დროის უმეტეს ნაწილს ონლაინში (ინტერნეტში) ატარებს , სხვადასხვა გაჯეტების მეშვეობით. შესაბამისად- საინფორმაციო სივრცე გადატვირთულია ინფორმაციით.
ადამიანები მზად არიან მიიღონ შეთავაზებები კომპანიებისგან მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ისინი შეესაბამება მათ ინტერესებსა და საჭიროებებს.
სარეკლამო კომუნიკაციები კლიენტის თვალწინ უნდა გამოჩნდეს საჭირო დროს და სწორ ადგილას – იმ მომენტში, როდესაც ის ეძებს გამოსავალს და ყველაზე მეტად დაინტერესებულია მასზე მოსული წინადადებების განხილვით. ამ შემთხვევაში კომპანიას აქვს შანსი მიიღოს სასურველი პასუხი.
ამ გზით სარეკლამო კამპანიის განსახორციელებლად, ბიზნესს სჭირდება სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების ღრმად გააზრება, მახასიათებლები, რომლითაც პიროვნება გადაწყვეტილებებს იღებს, ანუ – ასევე მომხმარებელთა პერსონალური პრიორიტეტები.

ციფრული მარკეტინგის მთავარი პრინციპი დაკავშირებულია არა იმდენად ონლაინ კომუნიკაციების გამოყენებასთან კლიენტთან დასაკავშირებლად, არამედ ადამიანის ქცევის კონტექსტის გაანალიზებასა და  ინდივიდუალურ ინტერაქციაში ჩასმასთან. .

 ციფრული მარკეტინგის არხები და ტექნოლოგიები

ციფრული მარკეტინგის არხების გამოყენებით , კომპანია იზიდავს (გადაზიდავს, გადაამისამართებს) მომხმარებელთა ნაკადს თავის ონლაინ პლატფორმებზე. ეს ნაკადი შეძლებისდაგვარად, მიზნობრივი უნდა იყოს, ანუ ნაკადი, რომლებიც ჩვენს მიზანთან არის ახლოს. თუ ჩვილ ბავშვთა საქონელს ვყიდით , ბუნებრივია გვაინტერესებს ახალგაზრდა მშობლები, მშობიარეები, ბებიები და ა.შ.
თანამედროვე მომხმარებელი იშვიათად აკეთებს შესყიდვებს ბრენდთან მხოლოდ ერთი კონტაქტის საფუძველზე, ამიტომ პრაქტიკაში გამოიყენება მომხმარებელზე გავლენის ნაკრები, რომელიც ერთდროულად მოიცავს კომუნიკაციის რამდენიმე სფეროს. შსაბამისად, საკმარისი არაა მხოლოდ ერთი არხის გამოყენება.

ქვემოთ ჩამოთვლილია ციფრული მარკეტინგის ძირითადი არხები:

  1. ციფრული მარკეტინგი.ელექტრონული ფოსტი

ელექტრონული ფოსტით წერილების დაგზავნა  ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი, ყველაზე ძველი მეთოდია.
აქ ძირითადი პრობლემა არის მისამართების ინტერესთა მიხედვით დაჯგუფება. ადრე ეს არ ხდებოდა, წერილები იგზავნებოდა ყველა მოძიებულ მისამართზე, რასაც მოყვა ამ მეთოდის პროფანაცია და აკრძალვაც.

  1. სოციალური მედია მარკეტინგი ( SMM ).

სოციალური ქსელების მფლობელების მიერ შექმნილი და შემუშავებული სერვისები უზრუნველყოფს აუდიტორიასთან ურთიერთობისა და მიზნობრივი კონტაქტების გამოყენების შესაძლებლობებს საქონლისა და სერვისების პოპულარიზაციისთვის.
საქართველოში ჯერჯერობით ყველაზე პოპულარული ფეისბუქია , თუმცა არსებობს სფეროები სადაც სხვა სოც.ქსელების გამოყენება აუცილებელია.

  1. საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ( SEO ).

მომხმარებელთა ნაწილი ინფორმაციას საძიებო სისტემებში ძირითადად გუგლში ეძებს.
Seo – არის მეთოდთა და აქტივობების ერთობლობა, რომელიც უზრუნველყოფს თქვენი გვეერდის საძიებო სისტემების თავში გამოტანას.
ეს მეთოდთა რთული სისტემაა დამრავალი მეთოდისაგან შედგება.

4. კონტენტ მარკეტინგი.

ღია რეკლამის პარალელურად , ვითარდება ე.წ. კონტენტური რეკლამა. კონტენტური რეკლამაში არ ჩანს წინა პლანზე სარეკლამო ობიექტი, რომლის გაყიდვასაც ცდილობთ. არამედ- სტატია ეძღვნება ინ პრობლემებს ზოგადად, რომლებსაც მივყევართ თქვენი საქონლის შეძენამდე. 

  1. ფასიანი აქცია (რეკლამა).

ონლაინ გარემო გთავაზობთ რეკლამის განთავსების მრავალ ვარიანტს აუდიტორიისადმი განსხვავებული მიდგომებით და შესაბამისად მიზნებით. ფასიანი არხი შესაძლებელს ხდის ცნობადობის გაზრდას, ახალი მომხმარებლების მოზიდვას კონტექსტური ან მიზნობრივი პარამეტრების გამოყენებით და სარეკლამო შეთავაზების პერსონალიზირება კომპანიის ვებსაიტზე ან აპლიკაციაზე მომხმარებლის მიერ გამოვლენილი ინტერესის საფუძველზე.

  1. მარკეტინგი ინფლუენსერების მეშვეობით, ინფლუენსერმარკეტინგი .

( influence — «გავლენა» ) – ადამიანი, რომლის აზრი მნიშვნელოვანია ხალხის დიდი ნაწილისთვის, “აზრის ლიდერი”; ადამიანი, რომელსაც შეუძლია გავლენა მოახდინოს ბევრის აზრზე; ჩვეულებრივ, ეს არის ცნობილი ადამიანი, თავისი დარგის ექსპერტი, სოციალურ ქსელებში – მომხმარებელი (ბლოგერი) დიდი და ლოიალური აუდიტორიით.

ინტერნეტი საშუალებას აძლევს თითქმის ნებისმიერ მომხმარებელს, ვისაც სურს საინტერესო შინაარსის გაზიარება, დააგროვოს (შემოიკრიბოს) დაინტერესებული აუდიტორია საკუთარ გარშემო.

ეს პრინციპი არის ბლოგერების ინსტიტუტის საფუძველი. ბლოგები თავაიანთ ირგვლივ იკრებენ ამა თუ იმ თემატიკით დაინტერესებულ აუდიტორიას.

რეკლამისათვის არ არის აუცილებელი მილიონობით მკითხველი ან ათასობით ბლოგი .პრაქტიკაში არის ბავრი მაგალითი, როდესაც რამდენიმე ათასი აქტიური აბონენტის მქონე ანგარიშები მუშაობდა ბევრად უფრო ეფექტურად და იძლეოდა უფრო კარგ შედეგებს . ეს დამოკიდებულია – როგორ ფორმირდებოდა ბლოგის მკითხველთა აუდიტორია.

  1. ონლაინ პიარი . რეპუტაციის მართვა ასევე გადავიდა ონლაინ გარემოზე.

ინტერნეტი საჩივრებისა და წინადადებების დიდი წიგნია.
რასაც პიარის ადამიანები აკეთებდნენ მედია საშუალებებთან ურთიერთობის დამყარებით, ახლა შეიძლება გაკეთდეს ონლაინ.
სოციალური ქსელები, თემატური ფორუმები, სპეციალიზებული რესურსები და აპლიკაციები აგროვებს მომხმარებელთა მოსაზრებების დიდ მასივს, რომელსაც აქტიურად უსმენს ისინი, ვინც ახლა აპირებს არჩევანის გაკეთებას.
ყველაზე მარტივი მაგალითია –  სტატუსზე კომენტარები ცნობილი ექსპერტებისა და
სახეების მხრიდან.

  1. მობილური აპლიკაცია.

მიბილური აპლიკაცია (მობილურ ტელეფონების აპლიკაცია)  არის კლიენტებთან ურთიერთობის განსხვავებული დონე, რადგან კონტაქტი თითქმის მუდმივი ხდება.
კომპანიისთვის ეს არის შესაძლებლობა არა მხოლოდ მომხმარებლებთან თავდაჯერებული კომუნიკაციისთვის, არამედ მონაცემების გამდიდრებისა და ახალი სამომხმარებლო გამოცდილების შესაქმნელად. უფრო მეტიც, ეს უკანასკნელი კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია, რადგან ნაკლებად სავარაუდოა, რომ მომხმარებელს სურს ჰქონდეს აპლიკაცია ტელეფონზე მხოლოდ სარეკლამო შეტყობინებების მისაღებად. 

  1. კონვერტაციის სიჩქარის ოპტიმიზაცია ( CRO ).

მომხმარებლებთან ურთიერთქმედების სხვადასხვა ეტაპებზე , ციფრული მარკეტინგის დროს გამოყენებული არხები სხვადასხვა ეფექტით მუშაობს.
შესაბამისად, სხვადასხვა ეტაპზე სხვადასხვა მეთოდები გამოიყენება.

ცალკე საკითხია მეთოდების ეფექტურობის ანალიზი და გამოყენების ეტაპების შერჩევა. თანამედროვე ბაზარზე საქონლისა და სერვისის პოპულარიზაციის ყველა მახასიათებლის ერთობლიობა აიძულებს კომპანიებს მიმართონ ციფრული მარკეტინგის ტექნოლოგიურ გადაწყვეტილებებს, რომლებიც აუმჯობესებენ კამპანიების ხარისხს:

9.1 ჩეთბოტები. ისინი ხელს უწყობენ მომხმარებლის სტანდარტული კითხვების ავტომატურ რეჟიმში გადატანას. მთავარი ის არის, რომ ეს კეთდება იმისთვის, რომ შემცირდეს მომხმარებლების ლოდინის დრო მხარდაჭერასთან დაკავშირებისას. საკონტაქტო ცენტრის ოპერატორების განთავისუფლება ტიპიური კითხვების დამუშავების ტვირთისგან შესაძლებელს ხდის მათი ძალისხმევის გადამისამართებას კლიენტების რთული მოთხოვნების გადასაჭრელად.

9.2 ხმოვანი ძიება. ეს არის მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი საკომუნიკაციო ინტერფეისი, რომელიც ყოველწლიურად იძენს პოპულარობას. ა

9.3  წამყვანის კვალიფიკაცია. თანამედროვე ტექნოლოგიებს შეუძლიათ გაითვალისწინონ მომხმარებელთა ონლაინ ქცევის თავისებურებები და იწინასწარმეტყველონ მათი სავარაუდო შესყიდვები და ამისთვის გამოყოფილი ბიუჯეტის ზომა, სანამ კომპანია მათთან აქტიურ კონტაქტში შევა . პოტენციური კლიენტების პოტენციალის ეს წინასწარი ანალიზი და შეფასება აუმჯობესებს ურთიერთქმედების ხარისხს და ზრდის შეთავაზებების ეფექტურობას თითოეული ინდივიდუალური მომხმარებლისთვის.

9.4 პროგნოზირებადი ანალიტიკა. ეს არის უფრო სერიოზული ანალიტიკური ტექნოლოგიური ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება წინასწარ განსაზღვროს არა მხოლოდ მოთხოვნები კლიენტის მოზიდვის ეტაპზე, არამედ მისი ქცევა მომავალში. კომპანიისთვის ეს არის შესაძლებლობა, წინასწარ მიიღოს ზომები მომხმარებლის შესყიდვის აქტივობის შესანარჩუნებლად.

9.5  ვირტუალური რეალობა. ეს ტექნოლოგიები ეხმარება ციფრულ მარკეტოლოგებს სამომავლო შესყიდვების ვიზუალიზაციაში და მომხმარებლის გარემოსა და პირობებში განთავსებაზე ან, პირიქით, მათ შესყიდვების ახალ სამყაროში ჩაძირვაში. როგორც ამბობენ: “ჯობია ერთხელ ნახო, ვიდრე ასჯერ მოსმენა”. ძნელი იქნება უკეთესი არგუმენტის პოვნა, რომელიც დაგარწმუნებთ ყიდვაში.

9.6 ავტომატიზაცია. სხვადასხვა ინტერესების მქონე მომხმარებელთა დიდი რაოდენობით, ძნელია ხელით მოაწყოთ პერსონალიზებული სარეკლამო კამპანიები. ავტომატიზაციის ხელსაწყოები ამას აკეთებენ ადამიანის ჩარევის გარეშე.

ციფრული მარკეტინგის სახეები და მიმართულებები

ციფრული მარკეტინგის ძირითადი იდეა და ქმედებებია:
— მოთხოვნათა შესახებ ინფორმაციის შეგროვება
— კლიენტის გზის ანალიზი და კლიენტზე ზემოქმედების გზის (ეტაპების) დაგეგმვა

ს შესაძლებელს ხდის შემდეგი ტიპის მარკეტინგული კამპანიების განხორციელებას:

  • კომუნიკაციები. ამ შემთხვევაში, კომპანია მაქსიმალურად იყენებს თავის ცოდნას მომხმარებელთა შესახებ, რათა მიიღოს უკეთესი მარკეტინგული გადაწყვეტილებები და პერსონალიზებული შეტყობინებები;
  • მომხმარებლის გამოცდილება. ეს ვარიანტი მიზნად ისახავს ბრენდსა და მომხმარებელს შორის ისეთი ურთიერთქმედების შექმნას, რომელიც ახალ დონეზე ამაღლებს ემოციებს, რომლებსაც ისინი მიიღებენ პროდუქტის შეძენის ან გამოყენებისას.
  • მრავალარხიანი. მოიცავს მომხმარებელთან რთული ურთიერთობების მართვას მრავალ არხზე: ციფრული და ტრადიციული.
  • Omnichannel. ამ ტიპს ახასიათებს მომხმარებლებთან უწყვეტი ურთიერთქმედება გარემოს მიუხედავად – ონლაინ თუ ოფლაინ.

ციფრული მარკეტინგის ძალისხმევა შეიძლება დაიყოს შემდეგ სფეროებად:

  1. ბრენდის აღიარება. გაყიდვები იწყება კომპანიის, ბრენდის, საქონლისა და სერვისის გაცნობით, ამიტომ ამ შემთხვევაში მარკეტინგული კამპანია მიზნად ისახავს სამიზნე აუდიტორიის ცნობიერების ამაღლებას და რეკლამირებული ბრენდის სახელზე რეაგირების ფორმირებას.
  2. ლიდების გენერირება .ლიდი (ინგლისური სიტყვიდან lead) არის ცნება, რომელსაც აქვს ორი მნიშვნელობა. პირველი გაგებით, ეს  არის პოტენციური მომხმარებელი, რომელსაც შეუძლია შეიძინოს.
    მეორე გაგებით ,მარკეტინგის ლიდი არის კონტაქტი (როგორიცაა ელექტრონული ფოსტის მისამართი), რომელიც შემდეგ გამოიყენება მარკეტინგულ ძაბრში.

გაყიდვების რთული სქემის მქონე ბიზნეს სფეროებისთვის, ციფრულ მარკეტინგს შეუძლია პოტენციურ კლიენტების ბაზის შექმნა და კომუნიკაცია

  1. გაყიდვების გენერაცია. ონლაინ გარემო საშუალებას იძლევა არა მხოლოდ ციფრული სარეკლამო კამპანიების განხორციელება, არამედ მარკეტინგული ძალისხმევის ფოკუსირება გაყიდვებზე. ეს ძირითადად ხდება განმეორებითი გაყიდვების გზით,
  2. მოძრაობის გენერაცია. იმ სფეროებისთვის, სადაც კომპანიები იყენებენ სარეკლამო ბიზნეს მოდელს, მნიშვნელოვანია საიტის ვიზიტორების მოზიდვა. მათი მიზანი არ არის მომხმარებლებისთვის არაფრის გაყიდვა, რადგან ისინი ვიზიტების მონეტიზაციას ახდენენ მათთვის რეკლამის ჩვენებით.
  3. სამიზნე აუდიტორიის ტრენინგი. ბიზნესის ინოვაციური სფეროებისთვის, გზა გაყიდვებისკენ იწყება მოთხოვნის გენერირებით. ეს პროცესი გულისხმობს საგანმანათლებლო შინაარსის გავრცელებას, რათა ჩამოაყალიბოს მომავალი მომხმარებლების აღქმა ახალი პროდუქტების მნიშვნელობის, მათ მიერ მოწოდებული შესაძლებლობების ან პრობლემების გადაჭრის შესახებ.
ტეგები:

ციფრული მარკეტინგის სააგენტო , ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს,ციფრული მარკეტინგის ბიზნეს გეგმა ,ციფრული მარკეტინგი ,სმარტფონები, ტაბლეტებს, ჭკვიანი საათებს, სამაჯურებს, ჭკვიან დინამიკებს, სმარტ ტელევიზორს , გაჯეტი, გაჯეტს,სარეკლამო კომუნიკაციები,ონლაინ კომუნიკაციები,  ადამიანის ქცევის კონტექსტი,პრომოუშენის ციფრული ტიპი,ციფრული მარკეტინგის არხები,ციფრული მარკეტინგის  ტექნოლოგიები, გავლენა მომხმარებელზე, ციფრული მარკეტინგი ელექტრონული ფოსტით ,სოციალური მედია მარკეტინგი,  საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია,SEO ,სეო,კონტენტ მარკეტინგი,ფასიანი  რეკლამა,სარეკლამო შეთავაზების პერსონალიზირება,ცნობადობის,ცნობადობა,მარკეტინგი ინფლუენსერების მეშვეობით,  ინფლუენსერ მარკეტინგი,ონლაინ პიარი . რეპუტაციის მართვა, მობილური აპლიკაცია,კონვერტაციის სიჩქარის ოპტიმიზაცია , ჩეთბოტები ,ხმოვანი ძიება,წამყვანის კვალიფიკაცია,ვირტუალური რეალობა,ავტომატიზაცია,ციფრული მარკეტინგის სახეები ,მოთხოვნათა შესახებ ინფორმაციის შეგროვება ,კლიენტზე ზემოქმედების , მომხმარებლის გამოცდილება,ბრენდის აღიარება, ლიდების გენერირება , ლიდი,  გაყიდვების გენერაცია,მოძრაობის გენერაცია,სამიზნე აუდიტორიის ტრენინგი,

13 comments on “ციფრული მარკეტინგის სააგენტოს ბიზნეს გეგმების მომზადება 577 235 400”

Leave A Reply

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *