ღვინომასალების ექსპორტი
„ღვინომასალა“ არის მეღვინეობის დარგობრივი ტერმინი. იგი აღნიშნავს ყურძნის გადამუშავების სეზონის შემდეგ მიღებულ ბუნებრივ ღვინოს. სულ ერთია ღვინო ყურძნის თუ ყურძნის წვენის დუღილით იქნა მიღებული. ნებისმიერი ღვინო ითვლება ღვინომასალად, სანამ იგი მზა პროდუქტის სახეს არ მიიღებს და არ ჩამოისხმება.

რთველის სეზონის შემდეგ ყოველი მარანი იღებს ღვინომასალას. შემდგომ ხდება ღვინის მასალების შერევა, დავარგება, დამუშავება და ა.შ.
სანამ ჩამოსახმელად არ მომზადდება. ღვინის მასალა არის ტექნიკური ტერმინი, რომელსაც არანაირი კავშირი არ აქვს ღვინის ხარისხთან ან კლასთან.
ღვინომასალას ხშირად „მშრალ ღვინის მასალას უწოდებენ“. მშრალი არ ნიშნავს ფხვნილს. (არსებობს ღვინის ფრხნილიც). „მშრალი“ მიუთითებს, რომ ღვინოს აქვს შაქრის მინიმალური შემცველობა.
თუ ღვინის მასალაში შაქრის მაღალი შემცველობაა, დუღილის პროცესი გაგრძელდებოდა და ნახშირორჟანგის გამოყოფა დუღილის დროს დააზიანებს სატრანსპორტო შეფუთვას.
ეკონომიკურად მომგებიანია ღვინის ჩამომსხმელი ქარხნები იყოს ცალკე, ხოლო ღვინომასალების ცალკე.
ამას მრავალი უპირატესობა აქვს:
– იაფდება ჩამოსხმა
– იქმნება ბრენდი
– იოლდება კუპაჟების შექმნა და სხვა.
საკითხის ეკონომიური და მარკეტინგული ასპექტის განხილვას მივყევართ მოსაზრებამდე, რომ საქართველომ აქტიურად უნდა დაიწყოს ღვინომასალების გაყიდვა. საქართველოს ქონდა ეს ტრადიცია. უფრო მეტიც, ქვეყნის გარეთ ფლობდა ჩამომსხმელ ქარხნებს. შუა აზია, ბალტიისპირეთი, უკრაინა, რუსეთი.
დღეს ეს ნიშა დაკარგულია.
ამავე დროს – სწრაფად ვითარდება მეღვინეობა ჩრდილოეთის ქვეყნებში და მოთხოვნა მაღალი ხარისხის ღვინო მასალებზე კუპაჟებისათვის იზრდება.
არის შანსი ამ სფეროში შეღწევისა. გადასვლა >> Winemaking
♦ მეღვინეობა ზოგადად – Top სტატუსების სია
მევენახეობა –მეღვინეობა ინტერნეტში
მეღვინეობა / ღვინის ტურიზმის ბიზნეს გეგმები
ღვინის სუვენირული ყუთების წარმოება – ბიზნეს გეგმა
მეღვინეობა სოციალური ქსელები
ქართული ვაზის ჯიშები
უცხო ენოვანი ჯგუფები მეღვინეობისთვის
მეღვინეობის ფეის-გვერდები და საიტები
მეღვინეობა ქართულ სოციალურ ქსელში
ბიზნეს გეგმების მომზადება მეღვინეობის ბიზნესისთვის
მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი ლიტერატურის სია
მეღვინეობის კოოპერატივები
ქვევრის ღვინო, როგორც ბრენდი
უალკოჰოლო ღვინოები
ტრენდი – ჰიბრიდული და ექსპერიმენტული ღვინოები
არჩილ შენგელია მეღვინეობის თანამედროვე ტერმინთა განმარტებითი ლექსიკონი
მეღვინეობის თანამედროვე ტრენდები
თანამედროვე ტექნოლოგიები და ტენდენციები ღვინის მრეწველობის განვითარებაში
ღვინის ტურიზმი
მეღვინეობის დამხმარე მასალების წარმოება და რეალიზაცია
გაყიდე უფრო ძვირად აპლიკაციის საშუალებით
ქართული ღვინის საერთაშორისო აპლიკაციებში შეტანა
მევენახეობა მეღვინეობის სფეროს ძვირიანი ობიექტების ინვესტირების, ყიდვა-გაყიდვისა და დაკრედიტების საინფორმაციო თანხლება
ქართული ვაზის ჯიშები
სერვისები მეღვინეებისთვის / არჩილ შენგელიას IT-პროექტი