მევენახეობა მეღვინეობის სფეროს ძვირიანი ობიექტების ინვესტირების , ყიდვა-გაყიდვისა და დაკრედიტების საინფორმაციო თანხლება

მევენახეობა – მეღვინეობის სფეროს ძვირიანი ობიექტების ინვესტირების , ყიდვა-გაყიდვისა და დაკრედიტების საინფორმაციო/საკონსულტაციო თანხლება. 

ძვირიანი საწარმოო- სამეურნეო ობიექტების ინვესტირების , ყიდვა-გაყიდვისა და დაკრედიტების  პროცესი პრინციპულად განსხვავდება მცირე ობიექტების გაყიდვის პროცესისაგან . 
გამონაკლისია შემთხვევა, როცა ასეთ ობიექტს (წილს) პარტნიორები ყიდულობენ ,რადგან  ისინი  ამ ობიექტის ყველა ასპექტსა და დარგის ინფრასტრუქტურას კარგად იცნობს.

გარე პირის  დარწმუნება, რომ ობიექტის ინვესტირება , ყიდვა-გაყიდვა ან დაკრედიტება  მომგებიანი იქნება საკმაოდ რთული , ხანგძლივი და ძვირადღირებული პროცესია. ეს პროცესი მინიმუმ შემდეგი კომპონენტებისაგან შედგება:

1)  გასაყიდი ობიექტის რეტროსპექტივის , ამჟამინდელი მდგომარეობისა და პერსპექტივის შესწავლა და აღწერა.
ეს ბიზნეს-გეგმის ერთ-ერთი სახეა  , მაგრამ უფრო რთული და დეტალიზებული. ობიექტის  აღწერისას საჭიროა მთელი რიგი საკითხების დეტალური შესწავლა, რომლებიც სხვა შემთხვევებში ზედაპირულად განიხილება. როგორც წესი, ამგვარ ბიზნეს-გეგმას თან ახლავს დიდძალი ვიზუალური და დოკუმენტური მასალა.

2) მოკლე ანოტაციების , სარეკლამო ტექსტების , ვიზუალური მასალის მომზადება
ეს მასალა მზადდება შესაბამის საინფორმაციო სივრცეში გასავრცელებლად. ცალკე თემაა ამ სივრცის განსაზღვრა, ანუ სად ვეძებთ მყიდველს.

ფორმულირება „ვეძებ ყველგან“ არარეალურია, რადგან ძებნას რესურსი ჭირდება და „ყველგან ძებნის“ რესურსი საეჭვოა გქონდეთ.
გასათვალისწინებელია ენობრივი ასპექტი . ინფორმაცია პოტენციურ მყიდველს სასურველია მის მშობლიურ ენაზე მიაწოდოთ.

3) მესამე ეტაპი არის ინფორმაციის გავრცელება გასაყიდი ობიექტის შესახებ.
ცხადია, მნიშვნელოვანია სპეციალიზებული სოციალური ქსელები, მაგრამ ეს ხშირად არაა საკმარისი. აუცილებელი ხდება გამოფენებზე, კონფერენციებზე მონაწილეობა-წარდგინება, ტელევიზიის , ექსპერტების ბროკერების ჩართვა.

4) მეოთხე ეტაპი უკვე მოლაპარაკებების წარმოებაა .ესეც რთული პროცესია, მაგრამ ჯობია იგი უშუალოდ თქვენ წარმართოთ.

ჩვენ გთავაზობთ
ეტაპობრივად , საინფორმაციო და საკონსულტაციო თანხლებას ყველა ამ ეტაპზე . მოგვწერეთ Viber 577 27 27 41


♦ მეღვინეობა ზოგადად – Top სტატუსების სია

მევენახეობა –მეღვინეობა ინტერნეტში
მეღვინეობა / ღვინის ტურიზმის ბიზნეს გეგმები  
ღვინის სუვენირული ყუთების წარმოება – ბიზნეს გეგმა
მეღვინეობა სოციალური ქსელები
ქართული ვაზის ჯიშები
უცხო ენოვანი ჯგუფები მეღვინეობისთვის
მეღვინეობის ფეის-გვერდები და საიტები
მეღვინეობა ქართულ სოციალურ ქსელში
ბიზნეს გეგმების მომზადება მეღვინეობის ბიზნესისთვის   
მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი ლიტერატურის სია
მეღვინეობის კოოპერატივები

ქვევრის ღვინო, როგორც ბრენდი
უალკოჰოლო ღვინოები
ტრენდი – ჰიბრიდული და ექსპერიმენტული ღვინოები
არჩილ შენგელია მეღვინეობის თანამედროვე ტერმინთა განმარტებითი ლექსიკონი
მეღვინეობის თანამედროვე ტრენდები
ღვინომასალების ექსპორტი – საბაზრო ნიშანი
თანამედროვე ტექნოლოგიები და ტენდენციები ღვინის მრეწველობის განვითარებაში
ღვინის ტურიზმი
მეღვინეობის დამხმარე მასალების წარმოება და რეალიზაცია
გაყიდე უფრო ძვირად აპლიკაციის საშუალებით

ქართული ღვინის საერთაშორისო აპლიკაციებში შეტანა
ქართული ვაზის ჯიშები
სერვისები მეღვინეებისთვის / არჩილ შენგელიას IT-პროექტი