ქვევრის ღვინო, როგორც ბრენდი
საქართველომ საერთაშორისო ბაზარზე გზის გასაკვალავად, უნდა ეძებოს ნიშები.
მთავარი ამგვარი ნიშა, ჯერჯერობით არის „ ქვევრი, ქვევრის ღვინო“. ქვევრის
ბრენდირება თავის დროზე იყო ქართული ღვინის მესვეურთა სწორი გადაწყვეტილება. ამ ბრენდისათვის დიდი სამუშაოებიც ჩატარდა და მიმდინარეობს.
საინტერესოა აქტივობები, რომლებსაც ან ბრენდინგის ქვეშ ატარებენ კონკრეტული ღვინის საწარმოები.
ერთ-ერთი ამგვარი საწარმოს აქტივობები აღწერილია ნაშრომში „ქართული ქვევრის ღვინის ბრენდის განვითარების მოდელირება და მისი პოტენციალი ევროპულ ბაზარზე„ . რუსუდან ბერიაშვილი . სადოქტორო დისერტაციის ავტორეფერატი. შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი. თბილისი, 2020

გადასვლა >> https://www.gen.ge/winemaking/
♦ მეღვინეობა ზოგადად – Top სტატუსების სია
მევენახეობა –მეღვინეობა ინტერნეტში
მეღვინეობა / ღვინის ტურიზმის ბიზნეს გეგმები
ღვინის სუვენირული ყუთების წარმოება – ბიზნეს გეგმა
მეღვინეობა სოციალური ქსელები
ქართული ვაზის ჯიშები
უცხო ენოვანი ჯგუფები მეღვინეობისთვის
მეღვინეობის ფეის-გვერდები და საიტები
მეღვინეობა ქართულ სოციალურ ქსელში
ბიზნეს გეგმების მომზადება მეღვინეობის ბიზნესისთვის
მეღვინეობის მენეჯმენტი და მარკეტინგი ლიტერატურის სია
მეღვინეობის კოოპერატივები
უალკოჰოლო ღვინოები
ტრენდი – ჰიბრიდული და ექსპერიმენტული ღვინოები
არჩილ შენგელია მეღვინეობის თანამედროვე ტერმინთა განმარტებითი ლექსიკონი
მეღვინეობის თანამედროვე ტრენდები
ღვინომასალების ექსპორტი – საბაზრო ნიშანი
თანამედროვე ტექნოლოგიები და ტენდენციები ღვინის მრეწველობის განვითარებაში
ღვინის ტურიზმი
მეღვინეობის დამხმარე მასალების წარმოება და რეალიზაცია
გაყიდე უფრო ძვირად აპლიკაციის საშუალებით
ქართული ღვინის საერთაშორისო აპლიკაციებში შეტანა
მევენახეობა მეღვინეობის სფეროს ძვირიანი ობიექტების ინვესტირების, ყიდვა-გაყიდვისა და დაკრედიტების საინფორმაციო თანხლება
ქართული ვაზის ჯიშები
სერვისები მეღვინეებისთვის / არჩილ შენგელიას IT-პროექტი