მომხმარებლებთან ურთიერთობების მართვა

მომხმარებლებთან ურთიერთობების მართვა – (ინტ.) visitor relationship management  მოტივაციური და მარკეტინგული გადაწყვეტილებების ერთობლიობა, რომლებიც ვებ – რესურსების (უპირატესად კომერციული ხასიათის), დამთვალიერებელთა რიცხვის ზრდაზე არიან მიმართულნი. გულისხმობს დამთვალიერებელთა შესახებ ინფორმაციის უწყვეტ მონიტორინგს და მისი შედეგების ანალიზს რეგიონის სპეციფიკის, დემოგრაფიული სიტუაციის, მოქალაქეთა გემოვნებისა და მოთხოვნების გათვალისწინებით. წარმოადგენს ერთერთ პერსპექტიულ ქსელურ ბიზნეს – ტექნოლოგიას.    ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო  ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net

….

…..

შიდა  ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP-  იურიდიული მომსახურებები

გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით;  2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი

……