მომხმარებლის იდენტიფიკაცია

მომხმარებლის იდენტიფიკაცია – (ინტ.)user identification – მომხმარებლის ამოცნობა რაიმე ნიშნებით, მაგალითად გვარისა და პაროლის, ციფრული ხელმოწერის ან ციფრული პასპორტის მიხედვით, მონაცემებით სარგებლობის უფლებამოსილებს დასადგენად (დაშვების უფლება, გამოყენების რეჟიმის განსაზღვრა და ა.შ.).    ლალი დათეშიძე, არჩილ შენგელია. სამედიცინო  ენციკლოპედიური განმარტებითი ლექსიკონი. მოხმობილია საიტიდან www.medgeo.net

….

…..

შიდა  ბმები: 1. TOP – ადვოკატები; 2. TOP – საადვოკატო ბიუროები; 3. TOP-  იურიდიული მომსახურებები

გარე ბმები: 1. რეკლამა ინტერნეტით;  2. ქართული სამედიცინო ინტერნეტ–ქსელი

……