ადმინისტრაციული ხარჯები

ადმინისტრაციული ხარჯები E. administrative costs

საწარმოს მართვისა და მისი საქმიანობის კონტროლთან დაკავშირებული ხარჯები. იგი მოიცავს: დირექტორის ხელფასს, პერსონალის შრომის ანაზღაურების, სათავსის იჯარის, განათების, გათბობის ხარჯებს, სასამართლოს დანახარჯებს, ბუღალტერრევიზორების შრომის ანაზღაურებას და ა.შ. ამ ხარჯებში არ შედის მეცნიერული კვლევის, პროდუქციის წარმოების, რეალიზაციისა და გასაღების ხარჯები.

Source: მოხელის სამაგიდო ლექსიკონი / გაეროს განვითარების პროგრამა; [შემდგ.: სამსონ ურიდია და სხვ.; რედ.: ვაჟა გურგენიძე] – თბ., 2004 – 483გვ.: ცხრ.; 24სმ. – (საჯარო მოსამსახურის ბ-კა). – ISBN 99940-0-063-2: [ფ.ა.]

ბმები: 1. კორპორაციული ტიპური დოკუმენტები; 2. ორგანიზაციების იურიდიული, საბუღალტრო და საკონსულტაციო მომსახურება; 3. დისტანციური იურიდიული კონსულტაციები; 4. ბიზნეს გეგმების მომზადება; 5. მზა ტიპური ბიზნეს-გეგმები (შაბლონი)